tisdag 29 september 2009

Höstnytt

Idag har jag gjort denna väskan i det underbara svamptyget från Stoff & Stil. Jag bara älskar svampar, både på tyg och att plocka och äta. Och självklart ska jag behålla den själv!
Igår testade jag ett nytt mönster på en pöskeps. Jag hittade mönstret i helgen i tygaffären som skulle läggas ner. Det var en ganska bra modell och inte särskilt svår att sy, så såna blir det garanterat fler av. Passar bra både på vuxna och barn i samma storlek eftersom man sätter i resår baktill. Stora killen var överförtjust och tyckte han var en cool rappare:)

3 kommentarer:

Lucia sa...

VAd fin väska, såg oxå det tyget. Jag gillar fodret och den lila fickan. Mössan var fräck!

JuMel sa...

Jättefin väska, tyget är underbart! Kepsen är så klart oxå tuff!

Beata sa...

Både väskan och kepsen är jättefina!