söndag 6 september 2009

Grattis Naima!



Idag har vi varit på kalas. Naima har blivit hela 4 år, oj vad fort det går!
Naimas mamma önskade en virkad hatt till sin dotter så, den önskan fick jag ju självklart uppfylla:)
Jag hade lite problem att få den i rätt storlek men efter några försök fick jag till den.
Jag blev nästan lite sugen på att göra en till mig själv också.
Som vanligt fick mina barn ställa upp som modell igen, tur att de fortfarande vill.
Jag sydde även en kjol till födelsedagsbarnet, tyvärr fick jag bestämt veta att hon inte tyckte om kjolar:) Hoppas att hon ändrar sig!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Superfint! Jättefin mössa.

Naíma´s sa...

Mamma älskar både mössa och kjol men Naíma har en bestämd åsikt vad gäller kjolar.....:(
Tack så jättemycket för igår, hoppas vi ses snart igen/ kram