tisdag 29 juli 2008

UTMANAD

Jag har blivit utmanad av Naimas Design

Först reglerna: Svara på alla frågor.Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!



Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

1. Tvätta.

2. Fixa mat till mig o barnen

3. Gå en sväng i skogen och se om vi hittar svamp.

4. Klippa ut ett par spidermanjeans till Albin

5. Ta det lugnt o titta på Allsång ikväll.



Vad gjorde du för 10 år sedan?

För 10 år sedan jobbade jag på ett fik/matbespisning/restaurang och sökte samtidigt in till Ingvar Strands Blomsterskola som jag sedan kom in på.


Ställen du bott på?
Olika delar av Skåne


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Bygga mitt drömhus på en underbar plats.
2. Ge bort till familj o vänner .och andra som behöver hjälp
3. Jobba mindre och ägna mig mer åt familjen och mina intressen.
4. Lyxa till vardagen.
5. Laseroperera ögonen så jag slipper mina glasögon.

Inga kommentarer: